Storing 20 maart 2018

20 maart 2018 7:10 : We hebben de storing kunnen verhelpen. Konnect is voor alle klanten weer beschikbaar. 

20 maart 2018 6:00 : Op dit moment is er een storing in één van onze datacentra, waardoor Konnect voor een deel van onze klanten niet beschikbaar is. 

Hoe te handelen op de groep

Je kunt op dit moment niet beschikken over Konnect. Het is belangrijk om op papier vast te leggen welke kinderen er binnenkomen en hoe laat. Mocht je niet zeker weten of er voor een kind bijzonderheden gelden (allergie/dieet etc.) vraag dit dan voor de zekerheid na tijdens de overdracht!

Hoe te handelen op het hoofdkantoor

Indien dit voor jouw organisatie praktisch haalbaar is, kan het handig zijn om een export uit jullie planningspakket te maken van de planning (en eventueel noodnummers e..d) en deze op te sturen per mail naar de locatie.

Hoe te handelen voor ouders

Helaas is het nu niet mogelijk om via de app te communiceren. Mochten er dringende zaken zijn, wilt u dit dan via de telefoon communiceren.

Verwachting oplossing

Er wordt al de hele nacht gewerkt aan een oplossing van dit probleem. Helaas kunnen we niet inschatten hoe lang het nog duurt voordat de problemen opgelost zijn.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen